Skip to main content

Bokep Ana tampaknya mulai terangsang

Barangkali saya kali ini pemenangnya, gara-gara saya merasakan getaran yang rimbun bersama getaran yang sungguh menghebohkan. Air jasadnya membasuh sekeliling kejantananku.
“Mon anda waktu ini di berdasarkan yah.. Makcik lelah..” sabda Makcik Ana dengan merangkup keras tiada hendak merdeka dari tubuhku. Kugulingkan rendah dengan kupagut bibirnya dalam-dalam gara-gara saya nyaris capai lalu tiada berharap saya perlu mulai dari pangkal lagi.

Atas fashion biasa (gara-gara yang kutahu terkini itu) saya mulai merasai memaju-mundurkan batanganku buat dibenamkan ke dalam rongga gaung senggama Makcik Ana. Rasanya semacam patah pinggangku (gara-gara sedikit olah badan kali) Tetapi seluruh terkalahkan bersama rasa yang menyungkup diriku. Makcik Ana tampaknya mulai terangsang lagi, kupeluk bersama energik dengan kumainkan pinggulku, lantas dengan saya berpautan sampai kerasa batang kejantananku temut-temut lalu gesekan dari partisi pelir Makcik Ana kian energik.

“Makcik.. Makcik.. ugh.. ” saya memaggut tubir Makcik Ana.
“Mon..” jawabnya sebati.
“Akh.. oh.. oh..” lalu kian kupagut tubir Makcik Ana.
“Ihh.. ii.. ahh..” cuma kata-kata itu yang pergi dari tubir Makcik Ana.
Nyatanya awak mendapatkan orgasme bertumbukan. Kesimpulannya awak melempai lesu dengan kupeluk lalu terus kupagut bibirnya.

“Makcik.. maafkan Momon.. Momon enggak sanggup ngontrol,” bisikku.
“Mon.. ini salah Makcik.. Makcik pernah meregut perjakamu,” ujarnya dengan mendesau.
“Mon.. maafkan Makcik, akan tetapi anda janganlah anda lakukan pada perempuan lain, cukup apabila anda berharap, Makcik hendak melayanimu capai bilamana juga, janganlah gara-gara Makcik pernah menghapuskan keperjakaanmu anda membalas bengis pada yang lain,” bisiknya.
“Mon.. Makcik enggak menjebakmu.. Makcik sungguh sudi cuma untukmu.. Makcik kesenyapan..” balasnya dengan sesenggukan.
“Makcik.. Momon kesepakatan..” jawabku dengan memeluknya konferensi.

https://www.emailmeform.com/builder/form/MbXCocv2sRtm0Z5pz