Skip to main content

Bokep masukin dong aww

“Oh.. Sedap.. Rud.. Lalu Rud.. klitorisku berdenyut-denyut.. Saya penggiin ceceh..”
“Nova penisku kuali bangeet..”
“Bercakap-cakap.. Masuukiinn doong..”
Saya gak teguh lalu upp emhh, saya meneken menandatangani penisku ke vaginanya yang menyembul.
“Lalu.. Tekenn Rudd..”
Saya teken-teken.. Namun gara-gara posisinya yang nungging penisku tak sanggup masuk. Sukar sekali..
“Mari Rud.. Saya gak teguh, masukin dong.. Awww..”
“Bercakap-cakap.. Ini pula kumasukan tetapi vaginamu mentul-mentul lalu rapet..”
“Lalu Rud sedikit lagi.. Aw..”
Saya tetap bergerak setegar kekuatan, kutekan tetap penisku, lalu.. Akhir.. Bless..
“Ennaak.. Nov.. Wow.. Sedepp..” Saya merasakan nikmat yang luar lumrah.
“Rud.. Aduuh.. Sakiitt.. Janggann kesitu.. Sssakitt..”
“Enakk.. Nov..” Saya tetap menggenjotnya progresif terkebelakang. Bless.. Sloop.. Plup.. Bless..
“Sakit Rud.. Itu tidak.. kelentit.. Itu rongga gaung burit..”

“Hah?” Saya tersentak lalu beristirahat menggenjot.. Namun penisku lagi didalam duburnya.
“Nov.. Ini penisku di duburmu benar?”
“I.. Bercakap-cakap.. Sakit sekkallii.. Aduh..”
“Namun telah terlancap masuk.. Genjot benar?”
“Tak diperbolehkan.. Cabut.. Cepet.. Cabut.. Sakit”.
“Bercakap-cakap deh saya cabut,” kataku seraya menekan penisku masuk lebih dalam lagi ke rongga gaung duburnya. Beserta saya menggenjotnya lagi progresif terkebelakang. Slep.. Bless.. Slep.. Bless..

“Oh.. Nova.. Silitmu ennakk sekallii.. Aduh saya gemar sekali..” Slep bless.. Nova meronta-ronta..

“Aduh.. Sakit.. Cabut.. Sakit.. Cabut.. Awww.. Enaak.. Lalu.. Genjot.. Tancap tetap.. Enakk, wow.. kepingin.. E’e’.. Ennaak..” Slep.. Bless.. Slepp.. Bless..
“Nov.. Cabut benar penisnya di burit.. Wow.. Enaknya”
“Tak diperbolehkan Rud.. Tak diperbolehkan cabut.. Aduh.. Biyung.. Enaak.. Mau.. Penismuu..”.

https://www.vingle.net/posts/2577377